משקורי מים וסודה

משקורית מיני דן

מתקן חדש מיוחד לשתיה קרה בהספקים גבוהים. מתאים במיוחד למפעלים ולמוסדות וחברות הייטק. ניתן לשימוש למים קרים, סודה ,מיץ, גזוז ועוד... מעוצב בצורה נוחה למלוי בקבוקים וכוסות. מיכל המים עשוי פולאוריטן מקוצף דחוס במתקן רגש טרמוסטטי המפקח על עובי שכבת הקרח במיכל. 
גודל בנק קרח 15 ק"ג זמן שחזור 1.5 שע'. מדחס 1/4 כ'ס זרם מערכת קירור 2 אמפר מנוע משאבת לחץ 150W זרם מע' סודה 5 אמפר.
המתקן בנוי נירוסטה ובעל 2 ברזים. מתחבר לצנרת המים באמצעות צינור גמיש. טמפ" יציאת מים קרים 4C-8C גודל בנק קרח 15 ק"ג.
ניתן לחבר פיקוד שבתי למערכת סודה ומערכת הקירור
מידות : ג.ר.ע :47 *40 *33 ס"מ

עמוד מזיגה מים סודה דגם קרנף
בנק מים רמון קרים וסודה

הפתרון הנכון לשתיה קרה בכמויות גדולות והספקים גבוהים

מתקן בנוי נירוסטה  בעל 2 או 3 ברזים המתחברים לצנרת.
מתחבר לרשת המים  דרך מסנן עדין המחובר למכשיר. מתחבר למערכת הביוב באמצעות צינור גמיש, ניתן לחבר מערכת סודה, מיץ וגזוז. תפוקת קירור רמון 600 / 1800.
מידות ג.ר.ע 120* 90*51 ס"מ.

משקורית סודה איכותית 3 ברזים

משקורית סודה מים קרים בעלת שלושה ברזים לפי בחירה 2 ברזי סודה ואחד מים או להפך.
המשקורית מספקת 400 כוסות מים קרים וסודה לשעה, בנק קרח 15 ק"ג.
אמבטיה עשויה מפוליאורטן מוקצף דחוס, מיועדת למוסדות, חדרי אוכל, משרדי הייטק, וישיבות.

משקורי סודה!

משקור סודה הנו מתקן הכולל מגש וברזי מזיגה בחזית המכשיר, ביניהם אחד לסודה ואחד למים צלולים, יתרון משמעותי! הנותן לך אפשרות ליהנות גם משתיית מים קרים ומטוהרים וגם ממי סודה איכותיים המוכנים ממים צלולים. את משקורי הסודה ניתן לתלות על הקיר או לחבר לדלפק, מה שמבטיח שימוש נוח ופשוט במקומות שונים.
מה זה משקור סודה ולמה כדאי שיהיה לי אחד? איפה קונים משקורי סודה בזול?
משקור סודה הנו מתקן טיהור וקירור של מים בו יש חיבור למערכת המים ובנוסף בתוך המתקן ישנו בלון גז יבש המפיק סודה על ידי לחיצה אחת פשוטה. אנו כבר לא עוסקים יותר בפעולות מכניות וספירה של קולות הבוקעים ממכשירים מיושנים. ממש כמו באפליקציה, אין שום סיבה שהסודה שלך לא תהיה מוכנה בלחיצת כפתור אחת. משקורי סודה הם הרכישה המושלמת לבתי עסק, מוסדות וארגונים שונים היות ולא פעם נפשנו חושקת בשתיית כוס סודה קרה ומרעננת במהלכו של יום עבודה, מה שהופך מתקן שתייה הכולל מלבד מים גם סודה לפתרון המרענן המתאים ובצירוף תרכיז ממותק – כל מטבחון יכול להפוך לנווה מדבר מרווה ומגרה. משקורי סודה ניתן להשיג במחירים משתלמים ויחד עם זאת – הקפידו לרכוש רק במקום שלא מתפשר על הדרישות והצרכים שלכם!
מה עדיף משקור סודה או סודה בבקבוק?
סודה הינה אחד המשקאות הפופולריים בקרב הציבור הישראלי בפרט ובקרב הציבור בעולם בכלל. יחד עם זאת עולה השאלה, האם השקעה במשקורי סודה הנה השקעה הכרחית כאשר ניתן פשוט לקנות בקבוק של מים מוגזים בחנות, בעלות נמוכה יותר יחסית. ובכן למרבה הפלא, ישנו הבדל מהותי בין הסודה הנמכרת בחנות לבין הסודה המיוצרת על ידי משקור סודה, הבדל הבא לידי ביטוי בהליך הייצור ובאיכות המים וכן – לאורך הזמן גם במחיר.
למשקורי סודה יתרונות רבים -
הסודה המיוצרת במפעל ומשווקת בתוך בקבוק הנה סודה תעשייתית אשר מכורח הנסיבות עוברת הליכים כימיים שונים המשפיעים על הטעם באופן ניכר. לעומת זאת הסודה במשקורי סודה נוצרת על ידי שילובם של מים צלולים ומטוהרים אשר קיימים בהם עדיין מינרלים ומלחים החיוניים לגופנו. כל שכן, הסודה במתקן סודה הנה הרבה יותר טבעית ונטולת חומרים משמרים. יתרון נוסף ברכישת משקורי סודה הוא שההשקעה היא חד פעמית ולאחר שבוצעה, אין יותר צורך ממשי בירידה לקיוסק או למכולת השכונתית הקרובה על מנת לקנות לעצמנו משקה מוגז מרענן וערב לחיך. כל שעלינו לעשות הוא ללכת לדלפק הקרוב עם כוס אהובה ולמזוג לנו סודה קרה, בריאה ואיכותית.

כבר מזה כמה שנים ש"שירות כל בר" מעורבת בהליך הייצור של מתקני שתייה, החל מהשלב הראשוני, יתרון משמעותי עבורך, היכול להרכיב לעצמך את משקור הסודה האידיאלי עבורך כמו גם להזמין את אחד ממתקני המים האולטימטיביים המיוצרים בדגמים שונים. "שירות כל בר" אנו מפתחים מתקני מים כאן, בארץ שלנו, בהתאם לדרישות והצרכים שלך ועל פי התקנים המקובלים, כאשר כל המוצרים שלנו מאופיינים באיכותיות ובייצור ברמה גבוהה.

הצוות המקצועי של "שירות כל בר" עומד לרשותכם לכל הזמנה, שאלה, בקשה או הכוונה בטלפון. התקשרו כבר עכשיו לטלפון - 052-6834560

וזכו למשקורי סודה ומתקני מים צלולים ואיכותיים שיתנו לכם טעם חדש לחיים.